
Hej allihopa!
Hoppats att ni har haft en riktig bra jul det har jag haft i alla fal.
I julklapp fick jag ett tvålset. Nu har jag provat det var roligt.








Vi planterade solroser i skolan i våras och sen fick vi ta hem dom när vi fick sommarlov. Då fick vi en läxa, att vi skulle sköta om den under sommaren och sen fotografera och mäta den när skolan började igen. Min solros är 190 cm hög.