Visar inlägg med etikett Mina layouter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mina layouter. Visa alla inlägg

onsdag 5 oktober 2011

Jag pysslar med material från PaperMaze

När jag fick syn på mammas paket fullt med fina stämplar och papper blev jag så sugen på att pyssla. Jag fick hjälp av mamma att maska ihop flera av stämplarna. Sen målade jag dom med Copics.


Jag var på scrapträff och skulle göra en layout efter en skiss, då hade jag glömt foton hemma. Så mamma föreslog att jag skulle scrappa ett av dom fina vykort som finns. Jag valde ett med Långa Farbrorn efter som min favoritfärg är grönt.

Allt material är från PaperMaze

måndag 22 augusti 2011

Min solros

Vi planterade solroser i skolan i våras och sen fick vi ta hem dom när vi fick sommarlov. Då fick vi en läxa, att vi skulle sköta om den under sommaren och sen fotografera och mäta den när skolan började igen. Min solros är 190 cm hög.


Tack för alla fina kommentarer som ni skriver till mig, Jag blir jätteglad!!!

onsdag 21 april 2010

En lo

Denna gjorde jag för ett tag sedan. Har målat med mammas copicpennor. Den lilla flickan satt på en plånbok som jag hade.
Tack så mycket för era fina ord!

fredag 26 februari 2010

Jag och Maja badar

denna gjorde jag också på träffen

Min födelsedag

Denna gjorde jag också på träffen i lördags.
Tack så mycket för alla fina komentarer jag fått. Jag blir jätteglad för dom!

torsdag 25 februari 2010

Min kusin Axel

Denna layout gjorde jag på träffen i lördags. Det var en kittävling så man fick bara använda grejer från kitet. Men efter tävlingen bytte jag ut fjärilen mot en humla, för jag tyckte det blev finare.