Visar inlägg med etikett Mina kort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mina kort. Visa alla inlägg

måndag 12 mars 2012

Kortswap


Krista som ritar Saturated Canary digi stämplar hade en kortswap för barn som jag deltog i. Jag fick en brevkompis i Norge som heter Johanne. Hon skickade ett jättefint kort till mig och en chokladbit som jag för länge sen ätit upp. TACK så mycket Johanne och TACK Krista för att jag fick vara med i kortbytet.


Här är kortet som jag skickade till Johanne.

onsdag 5 oktober 2011

Jag pysslar med material från PaperMaze

När jag fick syn på mammas paket fullt med fina stämplar och papper blev jag så sugen på att pyssla. Jag fick hjälp av mamma att maska ihop flera av stämplarna. Sen målade jag dom med Copics.


Jag var på scrapträff och skulle göra en layout efter en skiss, då hade jag glömt foton hemma. Så mamma föreslog att jag skulle scrappa ett av dom fina vykort som finns. Jag valde ett med Långa Farbrorn efter som min favoritfärg är grönt.

Allt material är från PaperMaze

tisdag 27 september 2011

Scrapträff på Stellas

I helgen var jag med mamma och Veronica på scrapträff. Jag gjorde 3 kort och 1 lo. Här får ni se 2 kort.



söndag 14 mars 2010

Kort till Linus


Den ska jag ge till Linus
på hans barn kalas

söndag 7 mars 2010

Mitt julkort



Den här har jag gjort hos min moster

torsdag 25 februari 2010

Första inlägget

Jag har tjatat länge på mamma om att få en egen blogg där jag kan visa mina saker som jag gör. Äntligen är den klar! Detta kort gjorde jag i julas. Det kommer snart fler bilder på saker jag gjorde på träffen hos Stellas i lördags.
Mamma hjälper mig att skriva.