lördag 4 december 2010

Pysselkalas!

Idag hade jag pysselkalas på Stellas.
Mina kompisar och jag scrappade.

Lisa gör ett kort.

Här är dom sakerna vi gjorde.

Alma målar.

Stina målar.

Tack för att ni ville komma på mitt kalas och Tack Jenny för att vi fick vara i din butik.
Det var jättekul!

söndag 19 september 2010

Några kort

Jag pysslar massor men glömmer bort att foto och lägga upp dom här i bloggen. Dessa kort har jag gjort till mina kompisar som jag ska bjuda på kalas.

Det här kortet gjorde jag hos min moster igår.

Detta kortet gjorde jag också hos moster igår.

Tack för att ni tittar in i min blogg!

måndag 14 juni 2010

Pussel

En dag hade jag inget att göra och mamma kom på att jag kunde göra ett fotopussel till mormor på morsdag. Först skrev vi ut en bild på stort fotopapper, sen tog jag ett slitet träpussel och ritade av bit för bit. (man kan hitta billiga pussel på loppisar) Jag numrerade även bitarna för att jag skulle hitta rätt bit sen.

Sen fick jag klippa ut alla bitarna och limma dit på pusselbitarna. En del bitar fick jag fila lite på, sen provpusslade jag det och dekorerade en fin låda som pusslet skulle vara i.

Mormor blev jätteglad över sin present och när pusslet var klart blev det en bild från förra årets morsdag då hela familjen gick Mariedammsleden.

Ett kul pyssel för regniga dagar!

onsdag 21 april 2010

En lo

Denna gjorde jag för ett tag sedan. Har målat med mammas copicpennor. Den lilla flickan satt på en plånbok som jag hade.
Tack så mycket för era fina ord!

fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Tack alla ni som hälsar på här och lämnar kommentarer till mig!
Jag har gjort en påskpåse med samma teknik som mamma gjorde.
Nu ska jag rita påskteckningar för imorgon ska jag och Axel gå påskakärringar.

söndag 14 mars 2010

Kort till Linus


Den ska jag ge till Linus
på hans barn kalas

söndag 7 mars 2010

Mitt julkort



Den här har jag gjort hos min moster