Vi planterade solroser i skolan i våras och sen fick vi ta hem dom när vi fick sommarlov. Då fick vi en läxa, att vi skulle sköta om den under sommaren och sen fotografera och mäta den när skolan började igen. Min solros är 190 cm hög.måndag 22 augusti 2011
Min solros
Vi planterade solroser i skolan i våras och sen fick vi ta hem dom när vi fick sommarlov. Då fick vi en läxa, att vi skulle sköta om den under sommaren och sen fotografera och mäta den när skolan började igen. Min solros är 190 cm hög.lördag 20 augusti 2011
Pyssla är kul!

Idag har jag haft kalas för några av mina kompisar. Vi var på Örebro Slott och hade ett spökkalas med skattjakt. Jag fick jättefina presenter av mina kompisar och dom innehöll både pyssel, böcker och annat smått och gott.

Ett paket innehöll ramar som man dekorerade med små pappersrullar. Jag provade att pyssla ihop en ram på en gång och det var kul!
Creative kidz juli

I julipaketet fanns det material att göra dessa tavlor. Jag valde att sätta foton på min familj i ramarna.

Allt material som man behöver är med och enkla beskrivningar. Jag tycker det är superkul att få paket varje månad i brevlådan.
Creative kidz

Jag har börjat prenumerera på ett pysselpaket som kommer 1 gång i månaden, det heter Creative Kidz. Det innehåller olika pyssel varje gång och jag tycker det är jättekul. Junis paket innehöll ståltråd och kulor så man kunde göra egna gubbar med. Här är en familj som jag gjort.
torsdag 18 augusti 2011
Julhjärtan

Var sugen på att pyssla och hittade några askar med julpyssel. Fast man kan ju ha dom framme nu också.
Kram Molly
tisdag 22 februari 2011
lördag 4 december 2010
Pysselkalas!
Idag hade jag pysselkalas på Stellas.
Mina kompisar och jag scrappade.
Lisa gör ett kort.
Här är dom sakerna vi gjorde.
Alma målar.
Stina målar.
Tack för att ni ville komma på mitt kalas och Tack Jenny för att vi fick vara i din butik.
Det var jättekul!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

